Jobbshopping

Ja, det är ju lite svårt att inte få med sig något hem när man jobbar...särskilt om man är jag, haha!! Shoppade en grå klänning med lös polokrage, mycket fin. Enkel med tryckknappar vid hals och ärmar, är förtjust i enkla plagg med små, fina detaljer som gör det så mycket roligare:) Plus att klänning för tillfället är mitt favoritplagg. Så sjukt skönt tillsammans med tights och kofta eller väst. Tror jag ska leva i det hela hösten och vintern. Mys!

Det blev även två kjolar, men den ena får åka tillbaka igen, för den var alldeles för lång:( Synd, för den var fin annars...mjukt tyg och tre fina knappar. Detaljer som sagt... Den andra kjolen får stanna. Den är lagom lång, i fejkskinn med hög midja och knappar framtill. Vi hade den på annons när jag jobbade i somras, men då fick vi i personalen inte köpa den.. Idag hängde där en ensam kvar....i min storlek:) Såg det som ett tecken och slog till:P Den är läcker!

Förutom dessa fina ting shoppade jag även lite smågrejer som är bra att ha. Ny handtvål till badrummet, perfekt tajming eftersom den gamla precis håller på att ta slut. Detsamma gäller mitt hårspray. Slutligen köpte jag ett tre-pack ursöta strumpor med volangkant och även ett smalt leopardmönstrat skärp, snyggt och smart...jag kan använda det både till byxor eller högt i midjan till klänning... Massa fina saker:) Hurray, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0