Jobbångest!!

Crap, nu har jag fått två sms angående jobb....idag!! Det första klockan 10, det andra klockan 12. Seriöst, vad tänker de? Okej, bor man i Malmö skulle det kanske funka. Klockan 12 hade jag kanske hunnit till, men nu har jag ju redan bokat upp hela dagen. Träning på Gerda klockan 11, och sedan plugg på Stadsbiblioteket tillsammans med Linnea.. Så jag kan inte jobba. Usch! Får lite ångest, hade ju egentligen behövt pengarna.. Men jag har iaf fått en massa jobb runt jul, jobbar bl.a. på julafton:P Haha!!

Sitter för tillfället i sängen och softar med datorn. Vaknade vid halv åtta, Jacob sov här och skulle börja jobba klockan 9. Han är så sjukt söt när han ligger och sussar i min säng! Jag blir helt nykär varje gång jag tittar på honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0