Internetlös...

Igår på träningen lämnade jag ifrån mig mitt internet... Erik, min älskade lillebror ska nämligen upp till Stockholm på mönstring nu i veckan...och han hade frågat om han då fick låna det. Snäll som jag är;) så sa jag självklart ja. Nu är jag alltså internetlös, vilket jag tror kommer få till följd att jag kommer hänga betydligt mer på skolan, alternativt hemma hos Jacob... Måste ju få min dagliga bloggdos, annars funkar jag inte;) Jacob tror att detta avbrott är mycket bra för mig, han anser att jag är besatt. Kanske kan ligga lite i det...vad vet jag;)

Har varit på Hemköp nu på morgonen och hämtat ut ett paket!! Mina drömskor har anlänt!!!
Slet precis upp paketet inne i biblioteket på Sol. Det prasslade, haha!! De är jättefina, lite stora dock. Men det löser vi, får helt enkelt köra med lite tjockare strumpor...kan nog i vilket fall vara skönt nu när det börjar bli lite kallare:)

Igår efter skolan kom Jacob hem till mig:) Fast han stannade inte så länge
. Vi var tvugna att vara i Malmö innan klockan sex så det var hurryhurry! Men vi hann!! Så nu är vår resa till Egypten betald. Hurray!!! Den 5 december flyger vi söderut. Ska bli alldeles lovely...en hel vecka med sol och värme tillsammans med min älskling. Firade med en fika på EspressoHouse innan jag skulle iväg till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0