Hata?! Moi?!

I helgen blev jag anklagad. För att hata Svedala Volley. Hahaha!!! Det är det dummaste jag hört! Jag hatar verkligen inte Svedala Volley! Erkännas skall att jag för tillfället är lite trött på dem och deras beteende. Men att hata? Hata är ett väldigt starkt ord.
Svedala är, och kommer alltid vara min moderklubb. Jag har spelat där sedan jag var 9 år, och har tack vare denna klubb upplevt fantastiska stunder. De har lärt mig så mycket, och jag har träffat så många fina människor genom dem. Men alla förändras, så även en klubb. Vi passar helt enkelt inte ihop längre, och då är det som alla vet bäst att breaka. Så det har jag gjort. Och jag kunde inte vara gladare!!

Jag vet att jag skrivit inlägg som varit lite negativa angående ovannämnda klubb
...men det har varje gång funnits anledning därtill. En av dem var ett mejl. Ett pinsamt mejl. Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Men iaf, nu kan alla vara glada, jackan är tillbakalämnad. Nu är det bara klistermärket på vattenflaskan som sitter kvar...och den lär bli kvar. Annars hittar jag den ju inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0