Gottemuffins!!!

Idag har jag varit så himla duktig:) Unnade mig sovmorgon till klockan 8, sedan gick jag upp och tvättade. Drog iväg till Af och mötte upp Linnea och Ludvig. Hade grupparbeten som behövde fixas...och fixat blev det:) Satt kvar till 16.30 och tog endast paus för lunch på ÖG:s vid 12. Mumsigt värre, tailändsk köttfärsröra med pasta.

Nu är jag hemma hos Jacob:) Vi har skapat....muffins! Supergoda och lyckade blev de, vi är mäkta imponerande. Martin och Elin kom precis hem, men de äter inte muffins och sånt trevligt i veckorna... Synd för dem. Skumma typer, de där vegetarianerna;P
Ganska exakt såhär ser de ut...vi är så duktiga! Receptet finns på arla.se och ja, de heter faktiskt Gottemuffins:) Tror det kan bero på att det massa gott i...bland annat blockchoklad, hasselnötter och kanel. Låter som nåt, inte sant Biffi;)...??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt plötsligt blev jag väldigt sugen på muffins! Behöver en man att skapa muffins med =)

2008-10-21 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0