Fredag i Svedala

Är på besök i Svedala idag. Var sjukt länge sedan jag var hemma hos päronen en hel dag. På senaste tiden har det mest blivit blixtvisiter där målet varit att hämta bilen. Men idag. Idag är jag ledig från jobb och sitter istället parkerad framför datorn i mina föräldrars arbetsrum och skriver på mitt lovtal som ska hållas på måndag. Usch och fy, det går så trögt!! Blir liksom inte nöjd:( flytet känns inte helt hundra. Blir jag bara godkänd ska jag vara glad och lycklig, det lovar jag. Tycker det är kul att hålla tal, men när man inte har inspiration så är det ett helvete att skapa ett:p

Sitter dessutom här och längtar lite efter Jacob...i smyg sådär;) Mamma tycker att jag varit hemma alldeles för lite på senaste tiden. Kan nog hålla med....men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på min babe.. Min fina, fina kille:) 

Btw, imorgon blir det fest!!! Först Annies födelsedagskalas och därefter sticker jag och Biffen in till Malmö för att gå på Tina i lagets fest. Wohoo!!! Ska bli superkul! Partyparty!!! Var nere med mami på byn innan och köpte present och dricka till imorgon. Dricka måste man ha! Annars kan man bli törstig, och då blir inte festen kul;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0