Finally Friday!!!!

Humör: Glad, det är ju fredag!!
Gjort: Vaknat, kört Jacob till bussen, gjort en perfekt fickparkering, handlat på Ica och cyklat hem
Planer: Ska vara hemma idag, städa och plugga står på schemat. Klockan 15 blir det träning på Gerda, ska blir superkul! GympaStång!
Ser på: Nyhetsmorgon på tv4, snart blir det Efter 10

Lyssnar på: Min egen röst, sjunger Håkan Hellström för full hals:)
Läser:
Bloggar
Dricker: Kaffe

Äter: Har ätit mackor med ost och korv + godiset som blev över från igår

Bästa: Att jag är ledig och har tid att fixa saker som behöver fixas idag:)
Sämsta:
Min lägenhet är skitig och stökig:p
Väder: Sol:)
Är det konstigt jag ser lycklig ut?! Är ju på mitt favoritställe på jorden tillsammans med en av mina favoritpersoner i världen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0