Fasiken också!

Upptäckte precis att jag missat att betala min interneträkning... Inte bra alls!!! Nu är det fixat, tycker det är lite konstigt att jag inte hört något från 3...känns annars som de brukar vara väldigt snabba med sånt. Jaja, nu är det löst...218 kronor fattigare. Inte så mycket kanske, men betänk att det är den femtonde idag.. Imorgon måste jag köpa nytt busskort:p Har efter mycket tänk hit och dit kommit fram till att jag bara hänger med ut på lördag efter Biffens fest, om vi går ut på nation. Blir för mycket för min ekonomi annars. Bra med beslut;)

Nu sticker jag till skolan. Det regnar, så får bli min blå, otroligt vackra regnrock som åker på.... Tror mamma köpt den till mig på Coop eller nåt sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0