Det står still...

Alltså, det vore ljug att påstå att det händer mycket saker här idag... Tar det verkligen lugnt, men nu är det snart dags att byta om till träningskläder och bege sig mot Gerdahallen... Sen när jag kommer hem måste jag verkligen ta tag i pluggandet. Har ju inte ens tittat på texten till grupparbetet än, jag som är ansvarig och allt. Fy skäms;) Och mitt lovtal....suck!! Är verkligen långt ifrån färdigt. Hade varit så skönt att få allt fixat idag, imorgon åker jag ju iväg på match i Ljungby och på söndag är det jobb i Trelleborg som gäller..

Har precis lunchat. Det blev pasta med pesto, mozzarella och tomat. Enkelt och supergott:) Satt och tittade på ett program av Design Simon&Thomas medan jag åt....mitt favoritprogram har ju börjat sändas igen:) Hurray!!! Det visas egentligen på måndagar då jag har träning, men som tur är kan man även se det på webbtv på tv3.se. Lucky me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0