Det regnar...

Sitter hemma i min fina lägenhet, tittar på Nyhetsmorgon och sneglar då och då ut genom fönstret.. Nyss öste det ner, känns peppande. Jag som redan är förkyld:( Kom dessutom precis på att mitt vackra, blommiga paraply är kvar hemma hos Jacob. Det var lite stressigt imorse...jag ville verkligen inte gå upp. Orkade knappt öppna ögonen. Nu, efter en promenad är jag lite piggare.

Ska snart ner i källaren och hämta upp min tvätt, sedan blir det en varm dusch innan det bär iväg till AF-borgen för plugg tillsammans med Linnea, min partner in crime;) Idag måste vi verkligen få en hel del gjort. Ska skriva en inledning till imorgon, och jag har inget grepp om uppgiften och vet inte vad jag ska skriva om:( Ångest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0