Dagen efter...

Jag mår bra idag:) Trots allt. Trevlig kväll igår hemma hos Biffisöt. Singstar, cider och glada människor...kan väl knappast bli bättre. Jag och Linnea stack dock hem ganska tidigt, helt plötsligt blev vi så sjukt trötta. Jag råkade knäcka mitt vackra, blommiga paraply från H&M:( Buhu! Fast det funkar nog att använda ändå...bara det inte blåser.
Följde Linnea hem, sedan promenerade jag genom Lund i min ensamhet, hem till min älsklings varma famn:)
Idag hade vi planerat att gå och bruncha på nation, men utbudet var litta trist...så vi gick och drack latte på Coffe Break istället. Mumsmums, det har supergoda latte där! Käkade ciabatta med ost och köttfärs också, sjukt god dagen efter-mat:) Nu sitter vi hemma hos Jacob, dricker kaffe och har det allmänt bra... Söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0