Byte

Eftersom jag bor i en sådan liten pluttelägenhet så får inte alla mina kläder riktigt plats i garderoberna. Detta har lett till att jag delar upp kläderna lite, de som inte funkar för tillfället härbärgeras uppe på vinden. Det är faktiskt sjukt bra! Var precis uppe och hämtade ner ett lass med bland annat stickade tröjor, toppar och några klänningar. Upp åkte lite sommarkläder, och annat som jag just nu är trött på.


Dagens klädsel är till exempel helt nynerplockad.
En enkel, superskön klänning som jag även äger i svart. Kommer ihåg att jag hade den i våras på en schlagernatt. Partade med mina volleybolltjejer, och alla var riktigt i gasen:) Efter mycket dansande och Singstar-sjungande på Helsingkrona så sprang jag genom regnet hem till Jacob på Parentesen. Morgonen efter vaknade jag av att telefonen ringde. En virrig och lite lätt ångestfylld Biff...hon hade råkat förvirra sig upp till Delphi. Nu ville hon bara hem... Haha, det var en rolig kväll.

Dagens:
Klänning:
Vero Moda
Tights: Vila
Sjal: Lindex
Skor: Converse

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trodde vi var överrens om att den händelsen var preskriberad...



tenta imorgon, jag borde plugga ist för att surfa =)

2008-10-22 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0