Badabadabada!!!

Idag har jag och Jacob badat i badkar...det var trångt. Fast samtidigt väldigt mysigt förstås. Vädret här ute är uschigt, så vi har bara varit inne hela dagen. Stack bara ut näsan för att hämta våra pizzor för några timmar sedan. Nu ska vi dock strax iväg och dricka kaffe....jag hoppas på EspressoHouse;)

Igår var det återigen en heldag med volleyboll...bortamatch mot Hylte. Jag körde igen. Fast detta var sista gången, för Golfen ska snart ställas av.. Jaja, matchen gick inte så jättebra...förlorade med 0-3. Hylte var ganska otrevliga, om man får säga så. Med tanke på att de hade matchen under kontroll hela tiden så kunde de kostat på sig att vara lite trevliga...menmen. Kände mig på dåligt humör, spelet fungerade inte riktigt. För många misstag igen. Har värsta dåliga samvetet gentemot mitt lag idag:( Förlåt, mina fina och duktiga vänner!! Blev trots allt utsedd till bästa spelare...fick manikyrgrejer från Depend. Passar ju bra till en volleybollspelare(obs! Ironi) Haha!! Men det kommer säkert till användning nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0