Vi vann! Vi vann! Vi vann!

Vi rockade Heleneholmshallen idag!!! Hurray, vad bra vi var! Ljungby krossades med 3-0, litta väl spännande var det nog i andra set...men ändå var vi hela tiden lugna, samlade och stabila. Sjukt skön känsla helt enkelt. Jessa hade sjukt bra pepp med oss innan matchen, vilket i alla fall gjorde mig väldigt laddad:) Jag är så glad över vår grymma coach...något Ljungby nog inte kan säga. Deras coach skämde ut sig lite lätt, genom att vråla, skrika och svära åt dem efter första set.. Hm, sugen man blir på att spela vidare då. Jaja, jag är glad:) Älskar att vinna, vi borde göra det lite oftare;)

I nuläget är jag hemma hos Jacob och myser.
Han lagade supergod middag åt oss, baconlindad kyckling med ris och bearnaisesås. Jag dog lite, så gott var det. Min man lagar grym mat, jag är en lycklig flicka. Själv bidrog jag med efterrätt, kladdkaka och vaniljglass. Mumsmums!!! Tur att jag bara ska skriva protokoll imorgon, skulle jag spelat tror jag inte jag hade lyft, haha!!!

Var btw en tur förbi vårt blivande hem på väg från matchen.. Åh, det kommer bli så himla fiint!
Ska målas och fixas lite, sen kommer det bli underbart. Har nu ikväll spanat lite på IKEAs hemsida, ska köpa bokhyllor, tv-bänk och ny handtag till köksluckor och lådor. Kan knappt bärga mig till vi får flytta in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0