Tisdag

Så, då var det redan veckans andra dag! Tiden går så fort...som Jacob brukar säga;) Ska snart iväg till skolan, men känner mig ganska lugn. Ska endast och bara lyssna på när andra håller tal. Sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen...förrän klockan halv sex vill säga. Då sätter jag mig på bussen och far till Trelleborg. Jobb från 18.45-22.30...haha! Inventering tror jag visst att det ska bli. Jaja, goa pengar i alla fall:)

Dagens:
Tröja: NY!
Koola Anna
Väst: Lindex
Jeans: NYA! Lee, softa med lite lustiga bakfickor. Supersköna!
Satt och målade naglarna i förrgårnatt, samtidigt som jag övade tal:) Svarta, har ju så mycket röda kläder...så det kändes lämpligt. Kör utsläppt hår idag...min lugg är verkligen i längsta laget, men nu har jag äntligen bokat klipptid:) På fredag, då jävlar! Kör på röda kappan från Vila och vita Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0