Tinas födelsedagsfest


Efter vilt partande drog jag och Emelie vidare in till Malmö. Vi hade lite lätt flyt, fick åka taxi in dit tillsammans med tre killar som skulle till Spångatan... Vi skulle till Värnhem, det var ju typ samma tyckte vi. Vem som betalade? Ja, inte vi i alla fall! En bra affär helt enkelt;) Festen var nere i en källare, fick åka hiss ner och allt... Väl nere hängde vi tillsammans med våra kära lagkamrater.. Trevligt!
         
Syrran var självklart på plats...nyklippt och fin. Vi satt i de sköna sammetssofforna hela tiden vi var där.. Jag rusade iväg för att komma med bussen tio i två...på busshållplatsen stod folk som väntat sedan kvart över ett... Kändes ju bra. Till slut kom buss 130..knökfull. Jag trängde mig fram och lyckades komma på:) slapp dessutom betala!! Hurray!!! Billig kväll, spenderade inte ett öre. Gillas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0