Tillbaka till skolan-ångest

Det hade jag igår kan jag lova. Jag och Jacob var litta bakis bägge två så vi ägnade dagen åt att slappa hemma hos mig...skönt! Vid halv fem var vi bjudna på middag hos Jacobs föräldrar, fick fantastisk god fiskgryta med pasta och därefter ananaspaj med glass till efterrätt. Åh, det var sanslöst gott...jag åt långt mer än jag behövde:) Efter denna ljuvliga måltid skildes jag och babe åt, kände att jag var tvungen att vara hemma och förbereda mig inför veckan...och träna på talet. Kom i säng sjukt sent, övade på talet, städade i lådor och rensade papper.

Idag drog skolan igång igen...sista talet för den här kursen skulle hållas. Det gick väl sådär, kände mig inte så nöjd med själva talet...när jag tränade på det igår var det alldeles för långt så var tvungen att ta bort massor. Dock nöjd med mitt röstbruk, kände att jag tagit åt mig min kritik från tidigare framträdande. Skönt att ha det gjort i vilket fall som helst:)

Efter skolan slog jag och Linnea följe hem... Så kul att ha henne tillbaka från Norrlands mörka skogar:) Tog en tur förbi Ica och handlade, därefter blev det raka vägen hem. Har faktiskt varit duktig och sprungit en runda nu också.. Var sjukt oladdad...men bestämd! Och helt plötsligt var jag färdig och hemma igen. Skönt att starta veckan med motion:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0