Söndagssoft..

Dagens mission var att fara till Malmö och sitta i sekretariat tillsammans med Biffen...det gjorde jag så gärna:) Nuförtiden ses vi ju typ bara på träningar och matcher, och där kan man ju inte prata så bra. Men nu fick vi snackat en massa:) Efter avslutat uppdrag promenerade vi från hallen till Konserthuset..sen tog jag stadsbuss till Centralen, tåg till Lund och därefter promenad hem. Kallt som satan har det varit idag, mina Converse var inget bra val kände jag. Men jag slapp i alla från regnet...hann precis in i trappan innan skuren drog in.

Dagens softa stil:
Linne:
Vitt baslinne från H&M Divided
Kofta: Merinoull från H&M Modern Classics
Jeans: Softa med smala ben och lustiga fickor från Lee
Halsduk: Cashmere, present från pappa
Klocka: Casio, födelsedagspresent från mamma och pappa
Nagellack: Vinrött, Mavala New Dehli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0