Så var vi här igen

Fredag igen, veckorna rullar då på i en rasande fart. Det är knappt att jag hinner med, snart åker jag och Jacob på semester! Hurray, inte så långt kvar nu:) Dock ska det hinnas med en massa innan jag kan slappna av helt...

Idag står först skola på schemat, sen är faktiskt min plan att bege mig hem för att här plugga, tvätta och städa. Har suttit på Af en massa denna vecka, men nu vill jag bara vara hemma. Mitt hem ser ut som en krigsskådeplats. Inte så kul. Nu vill jag förbereda för helgen, och försöka ta tag i mitt försvarstal. Älsklingen hjälpte mig att hitta ett nytt tema igår, tur att jag har honom:) Han är så smart. Det var ju det jag föll för, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0