Tisdag

Har haft en riktigt flitig och duktig dag idag:) Först skola från 9-12, framförde min beskrivning... Kändes som det gick bra, fick bra kritik i alla fall:) Har varit en trevlig uppgift, kul att höra kursarnas resultat också. Var dock lite sen så missade tyvärr Linneas framträdande:( men är säker på att det var jättebra.

Efter föreläsningen drog jag och Linnea till EspressoHouse för att plugga.
Och fika såklart, stor latte och chokladboll, mums! Vi fick sällskap av Ludvig och BjörnX2. Trevligt, vi diskuterade nästa uppgift som är karaktärisering. Jag ska vara en misslyckad, självgod skådespelare som övar inför en audition till Hamlet, Linnea ska vara TV-lekledare och Björn ska vara Blondinbella:) Haha, jag tror detta kan bli riktigt kul!

Hetsade hem och tog en snabb dusch. Trots att den  var snabb så hann pappa ringa på dörren innan jag var klar...men han väntade så snällt. Tog en fika innan pappa skulle ner i källaren på styrelsemöte. Trevligt, pratade om flytten och vad som ska stanna kvar i lägenheten.. Ojojoj, även om det ska bli superkul att flytta till Malmö och ihop med babe så kommer jag sakna min lägenhet...den är ju så fin!!! Mitt älskade hem! Menmen, var sak har sin tid. Man måste gå vidare här i livet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0