No time

Har knappt varit inne på internet alls...varken idag eller igår. För mycket att göra helt enkelt. Men what the....jag har det tusen gånger hellre så här än att jag sitter och häckar framför datorn alla dygnets vakna timmar. Igår var det skola, först redovisning(karaktärisering-det gick bra) och sedan föreläsning. Däremellan var jag och typ halva klassen och lunchade på ÖG:s. Trevligttrevligt:) Fick med oss Linnea också, fast hon egentligen hade med sig mat. Lunchsnacket handlade mest om vad folk ska klä ut sig till på lördag...på sittningen. Temat är att man ska vara något som börjar på samma bokstav som ens namn. Jag ska nog vara katt, det lutar åt det i alla fall. Efter föreläsningen stack Linnea och jag hem till mig och fikade...minisnäckor:)

Idag var det skola igen, Analys och Argumentation. Intressant kurs, lite svår dock.
Har en uppgift som ska in på torsdag, satt och pluggade på Af flera timmar idag. Letade bakgrundsfakta till Fredrik Reinfeldts tal på Världsaidsdagen 2007. Ska fortsäta tillsammans med Linnea och Björn imorgon efter jobbet. Storgatan ska få äran att ha mig på besök från 10-14:)

Btw så har jag även varit och tränat yoga på Gerda idag...kan bara återigen konstatera att detta inte är min grej.
Tjejen som var bredvid mig drog benen över huvudet och stod därefter med raka ben samtidigt som hon hade handflatorna i mattan. Jag ramlade omkull eftersom jag inte kunde hålla balansen när man skulle stå på ett ben. Nä, tacka vet jag GympaStång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0