Julmust och bakismys

Sitter nedsjunken i soffan hemma hos Jacob, dricker julmust och tittar på DaVincikoden...spännande värre! Var ganska längesen jag läste boken, så minns inte riktigt allt. Dagen har varit en bakisdag när den är som bäst. Har sovit länge, gjort walk of shame i tunna strumpisar och klackar på isiga gator, ätit pizza och nu även satt i mig en påse chips. Sämre kan man ha det:)

Sittningen igår var väldigt trevlig, mina kursare är ena riktiga partyprissar.
Bilder kommer. Mina katt-öron gjorde succé...det var få som inte testade dem någon gång under kvällen:)

Imorgon är det back to reality som gäller...ska skriva färdigt mitt försvarstal som jag jobbat en del på idag. Ska även till Malmö och jobba, det blir Jägersro denna gång. Trevligt, Jägersro åkte jag alltid till när jag var liten...tillsammans med mamma och pappa. Det ligger nu bäst till från Svedala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0