Julmusik!!!

När jag läser i bloggen från förra hösten/vintern så inser jag att jag i år är ganska sent ute med att börja lyssna på julmusik...men idag blev det premiär. Skivan Julen är här med Tommy Körberg snurrar nu för fullt och lär så göra ett bra tag, Den rösten alltså. Jag började nästan gråta när jag hörde den första vackra sången...fast bara nästan. Suck, inget är som julmusik:)

Bilden nedan togs i somras när jag och mamma var och såg Tommy Körberg uppträda i Beddingestrand.
Jag var värsta nervig, kände mig som en liten groupie...men tog mod till mig och bad om att få ta ett kort. Fotograf var mamma, och jag måste säga att jag är nöjd. Se hur lycklig jag är, haha!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Körberg kan behöva lite hjälp med posen dock...

2008-11-15 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0