Igår

Oj, redan torsdag! Måste bara skriva lite om igår, det var en långlånglång dag. Jobbade från 7.30-10.30, inventering på Triangeln. Jeez, vad jobbigt det är att gå upp klockan sex. Hann i alla fall se Obamas tal i direktsändning...tyckte mest att det var spännande att studera hans mängd stilfigurer..retorikstudent som jag ju är:) Det är helt sjukt, talet var späckat. Efter hårt arbetande drog jag runt på stan några timmar. Jag och min stora latte från EspressoHouse plöjde butiker och gjorde några små vackra och höstmysiga fynd:)

Sedan var det bara att ta bussen hem, lunch och därefter skola. Hämtade ut min rättade hemtenta...den var underkänd!!! När jag studerade den närmre insåg jag anledningen till detta. Jag hade råkat skicka in mitt första utkast på hemtentan, istället för den slutgiltiga versionen.. Pinsamt!! Nu har jag skickat den riktiga versionen till min lärare, och bett om ursäkt. Hoppas hon tycker denna är bättre....

Efter skolan gick jag, Linnea och Ludvig till Caffé d´Italia.. Drack latte och åt pannacotta...mm! Sedan fick jag rusa hem för att byta om och återigen sätta mig på bussen till Malmö...träning. Hann inte käka, tror detta bidrog till att träningen gick skit. Vi spelade mot killarna i B-laget, vilket var jättekul...men jag mådde illa och var hungrig:( Efter träningen sprang jag til bussen...fan alltså, åka buss är typ det enda jag gör nuförtiden..suck!

Fick i alla fall somna tillsammans med min älskling... Detta är alltid det bästa jag vet, även om jag är trött, sur och alltmänt grinig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0