Hemma igen

Puh, hemma igen efter ännu en lång och händelserik dag. Och längre ska den bli...måste läsa lite skolgrejer innan jag beger mig till sömnens rike. Skulle egentligen cyklat hem till Jacob, men det är så sjukt kallt, han vill sova direkt plus att han ska upp supertidigt. Fast nu börjar jag ångra mig...det är ju alltid värt allt att få träffa min babe:) Fan, jag saknar honom redan:(!!! Tur att jag får träffa honom imorgon i alla fall:) Myskväll, Yes it is!

Det händer faktiskt en hel del imorgon. Ska träffa Linnea på Af klockan 10, det ska skrivas en Beskrivning. Funderar på att skriva om när min cykel blev stulen i Uppsala.. Snyft, det gör fortfarande lite ont i hjärtat;) Det var idén som direkt kom upp i huvudet när jag hörde om uppgiften...och eftersom jag ofta brukar fundera sönder ämnen så tror jag att det blir bäst om jag tar första bästa. Ska bli superkul att sitta och plugga och snacka skit i några timmar tillsammans med min pluggmate:) Sedan blir det ju skola också. Första dagen på den andra nya kursen...spännande!

Btw så var träningen idag superkul!!!! Så sjukt skönt med bra drag, bra saker och bra flås! Känns extra bra eftersom det gick så sjukt dåligt igår:p Idag har jag bara varit glad och gjort massa bra saker. Hurray!! Sen, icke att förglömma, tittade Pernilla in på träningen. Åh, jag vill att hon ska spela med oss!! Hon är grym!! Och typ världens härligaste tjej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0