En pluggdag av många...

Idag har jag pluggat typ hela dagen fram till nu... Började med responsmöte från 10-12. På en uppgift jag inte ens börjat på än:p Men alltid bra at få lite tips i alla fall. Tror jag lyckades hitta vad jag ska skriva om lite senare när vi satt på Af. Förrutom sökande efter ämne färdigställde jag en inlämningsuppgift som ska vara inne nu vid klockan sex. Min är skickad, skönt att ha släppt det:)

Nu drar jag snart till träningen, hoppas den blir rolig idag. Har inte känt mig så motiverad varken i måndags eller igår. Men skam den som ger sig!! Måste försöka vara glad och se positivt på saker och ting. Tror uppgivenheten och de negativa tankarna beror på att det är lite mycket just nu, vilket gör mig lite stressad. Jaja...
Dagens:
Tröja: NY! Lindex. Supermjuk och skön som man alltid känner sig fin i! Knappar i ryggen som gör det där lilla extra.
Jeans: Nudie, ständiga favoriterna:)
Frisyr: Lite skitigt, plattat och med uppsatt lugg. Lagom mycket jobb på en torsdag
På fötterna: Mockastövlar från DinSko. Underbara, både snygga och bekväma. I love them!!
Örhängen: Pärlor från Lindex. Vardagssnygga, precis som det ska va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0