What the....!

Det är fantamej helt sanslöst!! Att man ska behöva en hel dag bara för att få en liten läxa gjord. Menmen, nu är det iaf gjort:) Nu är jag nästintill helt ledig i helgen....tentaaångesten svävar ju såklart ständigt över en, men so far känns det okej. Jag får återkomma senare i veckan. Då lär det nog inte kännas lika bra;)...
image289

Förutom att plugga har jag idag varit ute och sprungit...softa fem varv i parken.. Det var skönt väder och jag hade Flyga Drake av Khaled Hosseini i lurarna, så det var nog så nära en njutning som en joggingtur kan bli.. Tog en dusch och sedan åt jag fruktsallad med glass. Mums!!

Idag är jag iklädd:
Linne: Vit baslinne H&M
Kofta: Fynd i favvofärgen från Vero Moda
Jeans: Softa, svarta från Fornarina
Plattat hår och luggen är nere.. Får ju i alla fall göra ett försök nu när det är fredag och allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0