Vilse i skogen

Söndagmorgon. Sitter hemma i Jakobs soffa och tittar på hans nya tv. En 37 tums platt, fin som bara den. Och stor...jättestor. Det var det vi ägnade första delen av gårdagen åt. Att åka till NetOnNet i Malmö. Jag köpte bara batterier..billigt och bra.

Efter besöket i storstaden for vi ut till Hällestad. Tog en mysig promenad i Trollskogen, jättefint. Lummigt, grönt och allmänt vackert. Jag kände mig sjukt trygg när Jakob sa att han inte hade en aning om var vi var någonstans..;) Men vi hittade hem till slut.
image311Lite svårt att se kanske, men det är jag:) Det var faktiskt lite svårt att ta sig ut till platsen jag sitter på, min fot blev blöt;(

image312Jag är en så mycket bättre fotograf än babe.. På den här bilden ser man ju direkt vem det är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0