Vad ska hända idag.....?


 




Gissa vad jag vill göra i eftermiddag??? Äntligen fredag!! Trots att det är sista tentan imorgon så är jag på väldigt gott humör. Solen skiner, jag är hemma i Svedala och gosar med mina hundar. Vi ska alldeles strax ta en promenad och efter det ska jag ut och springa. Det blev endast en promenad tillsammans med mamma igår, kände mig inte så löpsugen efter blodgiving och med bedövning i hela munnen...

Men idag!! Har sovit som en stock inatt:) Nu är jag pigg och glad! Har pluggat lite, känns inte perfekt, men samtidigt tror jag inte att jag kan komma så mycket längre. Nu gäller det bara att vila sig i form så man är pigg imorgon. Jag känner mig på mig att denna tenta kommer kräva djup koncentration. Fixar jag bara det ska det nog gå bra...hoppas jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0