Ut på äventyr!

Snart ska jag åka till Svedala. Ska till tandläkaren, gosa med vovvarna, dricka kaffe och köra bil med mamma. Känns som det kommer bli en soft och mysig tisdag. Ikväll ska jag träffa Jakob, fast det blir ganska sent. Han har träning och efter den ska han ut och springa:) Han ligger i hårdträning nu, vi har bestämt att vi ska springa tillsammans om typ två veckor. Jag ska också ut och springa idag, vill ju inte halka efter när det är dags:)
image317
Tisdagens softa utstyrsel består av:
Linne:
H&M
Övertröja: Adidas
Jeans: Replay
Just nu skiner solen så vackert:) Tror jag tar en chansning och satsar på guldiga ballerinaskor för att göra outfiten komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0