Tentakaos..

I lördags hade jag min sista tenta för den här terminen. Idag är det alltså min officiellt första dag på sommarlovet. Och det ösregnar:p Vad är detta?! Ska det vara så?! Jaja, jag är ledig i alla fall:) Träning och presentköp står på schemat..det kan man ju faktiskt klara även i regn.

Nu till tentakaoset. Jag anlände till min skola, dvs SOL - Språk och Litteraturcentrum ca 10 min före två.
Tentan skulle börja klockan två... Under hela denna termin har jag haft alla föreläsningar där..och skrivit alla mina tentor där. Min käre lärare hade inte berättat var tentan skulle skrivas, och när jag försökte kolla det på nätet...så fanns det inte med där!! Suck! Och inte var det på SOL heller. Jag letade runt i 45 minuter:( Var lite lätt förtvivlad och höll på att börja gråta. Ännu en gång insåg jag det hemska och sorgliga i att inte ha några klasskamrater..

Till slut hittade jag...till Matteannexet!!! Hur fan skulle man kunna lista ut det?!! Har aldrig varit där innan!! Och jag hade aldrig hittat dit om det inte varit för Jakob och Martin. Tack älskling! Och tack Martin, för att du är så datorsmart:)

Fick alltså gjort tentan till slut. Det gick skit... Fast på något sätt bryr jag mig inte riktigt. Jag har inga planer på att läsa vidare, och jag har klarat tillräckligt med poäng för att få pengar nästa år:) Hurray!!! SOMMARLOV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0