Stackars Karin...

Jag har så sjukt ont i min mun:( Hela högersidan smärtar...och varje gång jag sväljer gör det sjukt ont. Trots dessa smärtor har jag lyckats äta både frukost och godis. Jaja.. Men nu tar jag det nog lugnt gällande intagande av föda för en stund. Det gör ju så sanslöst ont.. En jobbig sak till är att det typ söker en, jag blir trött, illamående och lite snurrig i huvudet:( Tror jag ska tigga Panodil av Jakob sen när vi ska träffas, hoppas det kan hjälpa lite iaf...

Den här visdomstanden alltså... För jag kan inte tro annat än att smärtan beror på den.. I hate it!! Ska till tandläkaren den 20 maj, det är ganska långt kvar. Hoppas smärtan gått över tills dess. Senast det gjorde så här ont svullnade den högra halsmandeln upp så jag hade värsta bölden på halsen. Hot as hell....NOT!!! Än så länge har jag inte sett tecken på någon böld...men man ska aldrig säga aldrig:( Buhu!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lider med dig stackarn. Hoppas du klarar av att skratta till Glans imorgon bara (viktigt!!!)

2008-05-04 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0