Söndagsmys

Det blev ingen fika i fredags..fick besöka EspressoHouse igår istället. Tillsammans med älsklingen såklart:) Om man bortser från att Jakob hällde kaffe över sin hand så att han brände sig, och att hans kaffe var äckligt....så var det väldigt trevligt och mysigt;) Min latte var som vanligt en hit:)

Efter fikan svängde vi förbi Jakobs föräldrar, babe skulle lämna morsdagspresent och hämta bilen. När vi gjort det for vi till Statoil och köpte korv..mums!! Korv är faktiskt väldigt gott..speciellt på sommaren:) Satt i bilen och käkade, romantik på hög nivå, haha!! Åt kanelbulle och muffins också...fast det gjorde vi hemma hos mig. Jag anser det vara värt att ställa till fest varje söndag..det faktum att jag slipper åka till posten och jobba hela natten är ju bara så värt att fira:D Varje vecka!!

Innan vi somnade låg vi i sängen och lyssnade på musik i älsklingens I-Pod.. Så sjukt mysigt!! Kan verkligen rekommenderas! Ligga jättenära, lyssna på fin musik...och pussas när man vill.. Åhh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0