Snart är det över.

Sitter i skolan och har precis avslutat mitt nästsista prov för denna termin. Nu är det bara den stora grammatiktentan kvar, den går av stapeln på lördag. Fasar...men samtidigt känns det skönt att få det gjort så man kan släppa det och istället rikta in sig på sommaren. Som jag iaf är övertygad om kommer bli fantastisk. Vill hitta på massa skoj, och jobba mycket såklart.

Fikade med min lilla Emelie igår...eller jag fikade och hon drack vatten. Haha, hon ätit precis innan hon kom till mig. Vi satt på CoffeBreak (mitt nya favvofik) i flera timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Precis så soft och skönt som en söndag ska vara:)

Efter långt fikamys åkte jag hem till Jakob. Vi åt tårta, eftersom Martin fyllde 25 år igår. Grattis! Sedan tittade vi på film, Brokeback Mountain. Som jag hade lyckats missa och se fram till nu. Den var bra, fast jag gillade Into The Wild bättre..den såg vi i lördags. Mycket film och mycket mys denna helg alltså..:)

Nu är det ny vecka och nya tag. Ska iväg på GympaStång som börjar nu kvart över tolv. Hoppas jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0