Snälla solen, stanna

image304Jeez vad lovely det är när solen skiner så vackert som den gjort denna helg. Det ryktas visst om att vädret nu ska bli sämre...hoppas det bara är rykten. Just nu skiner solen iaf, hoppas på att få några timmar ute på gräsmattan idag:)

Planen för dagen är att pluggapluggaplugga inför den muntliga tentan jag har på onsdag! Brukar inte vara så bra på att plugga utomhus. Men det känns som det är värt ett försök, vem vet när vädret blir så här underbart igen..

Var ju och tittade på fotboll igår, var faktiskt mycket trevligt:) TornaHällestad vann med 4-2:)...trots att de enligt Jakob inte spelade så bra. Vad vet jag, några fina mål blev det iaf. Jag satt och njöt i solen...så idag är jag litta röd på axlarna. Fast inte så farligt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0