Seg 1 maj...

Om jag var seg dagen efter?! Det kan du ge dig den på!! Ändå lyckades jag och Lisa dra oss upp vid halv elva. Det ösregnade...inte kul:( Planen var att ta oss upp till Universitetshuset och lyssna på studentsångarna vid 12.. Det gjorde vi med. Mötte upp Ylva och Erik där, de friskusarna hade varit uppe sedan nio.

image283

         

Sången var en besvikelse, framträdandet bestod mestadels av trista tal. Så vi drog till CoffeBreak och brunchade istället. Det var däremot en hit!! Jag åt värsta goda bakismackan med köttfärs och ost. Mmm, mumma!! Och drack en latte som verkligen gjorde skäl för namnet "stor". Hängde där någon timme och hann med efterrätt också:) Sådant gillas starkt!

     

Sedan var vi på studiebesök i Domkyrkan så att Ylva och Lisa skulle få se klockspelet och besöka jätten Finn. Lite kulturell bör man ju vara;) Sedan handlade vi på CityLivs och gick hem till mig och åt godis och drack kaffe.. Soft och fin dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0