Rött är sött..

Favvofärgen nummer ett: RÖTT!! En varm, vacker och stark färg. Lyser upp och har betydligt mer power än t.ex. rosa. Dock gäller det att balansera snyggt när man ger sig in på att bära rött...man vill ju inte misstas för en jultomte. Haha! Röda skor är något som är farligt snyggt, och kan enligt mig lyfta en hel outfit. Själv äger jag ett par röda converse, dessa bars senast i fredags tillsammans med grått, svart och vitt. En lyckad färgklick helt enkelt:) Jag hade dock gärna utökat min skogarderob med dessa läckerbitar. Nu i sommartid är det fint med lite nättare skor tycker jag..

image320
Snygga vardagsskor från Keds. Kostar typ 380 kronor.
image321Dessa pjäser hade tagit min skogarderob till en helt annan nivå än den befinner sig på idag, så mycket kan jag säga. Har länge varit på jakt efter ett par röda ballerinas. Tyvärr lär det inte bli dessa. De kommer från Marc Jacobs och kostar 3605 kronor. Nu fattar ni kanske varför;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0