Puh!! Onsdag!

None

- Gick upp tio i sju och gjorde frukost till mig och älsklingen
- Tittade på Vakna med the Voice fram till klockan nio..har nu slagit över till Nyhetsmorgon på kanal 1
- Ska träna på Gerda klockan 11. Ett nytt pass för mig; PulsGympa. Har jag aldrig testat innan..spännande!
- 13.30 ska jag ha körlektion med Ricky. Min favorit:)
- Så fort lektionen är slut ska jag springa till bussen och åka till Malmö
- Börjar jobba klockan 15.. ska jobba till 19.
- Efter jobbet ska jag träffa Biffisöt:) Vi ska fika och prata en masse. Emelie trodde inte att det skulle räcka att bara ses över en lunch...så vi kör på ett säkert kort istället;)
- Sen ska jag åka hem...och vänta på att babe ska komma och hämta mig så jag kan följa med hem till honom:)

Puh!! Så ser alltså dagen ut. Fast än så länge är det lugnt. Känns som jag borde förbereda lite så jag är redo när allt drar igång... Sådana här dagar är roliga:) gillar när det händer saker så man inte bara sitter och glor. Plus i kanten at jag hinner träna också. Var lite orolig igår eftersom jag jobbade enda till klockan19...men jag hann med en sväng i parken innan Jakob kom på besök. Kändes riktigt bra, jag sprang fort som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0