Orolig...?

Sitter här i mitt hem och tittar på Så ska det låta. Ja, det är precis som deppigt som det låter:( Jag vill inte titta på familjeprogram på tv, jag vill vara med min älskling. Men han är spårlöst försvunnen.. Eller okej, kanske inte helt spårlöst. Jag överdrev lite. Han är ute och spelar golf. Om det nu är rätt att säga spela, när man är ute och promenerar på en konstgjord gräsmatta i fyra timmar... Sport? Nja? Irritationsmoment? Ja! Mohaha!!!

Igår fick jag mess av Jakob där han skrev att han blir orolig när jag inte svarar på hans sms... Klockan 9.12 imorse skickade jag ett meddelande till honom. Gissa när jag fick svar? Klockan 13.46! Tror han inte att jag blir orolig?! Iofs är jag ju känd för mina nerver av stål;) men iaf! Var är logiken babe?! Och än viktigare! Var är du?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0