Opera och sommarjobb!!

Jag har tillbringat tre timmar av dagen i ett klassrum på Sol-centrum. Vi har tittat på opera - Aida. På italienska med italiensk text. Behöver jag tillägga att jag inte fattade ett skit;) Eller, okej lite fattade jag. Men inte mycket...

image292 

image293En något mera uppiggande sak som hänt idag är att de ringde från H&M.. De hade ringt redan igår, men eftersom mitt senila jag glömt den älskade telefonen så hade jag missat detta samtal. Menmen, de ringde idag igen:) Jag ska jobba på H&M i sommar!!!!! Hurray!! Är superglad, av alla de typ en miljon jobb jag sökt under de senaste månaderna så var detta helt klart det jag helst ville ha:D Känns sjukt att de vill ha en, när det är 22 stycken(!!!) som blivit intervjuade. Sjukt bra!! Det är sånt här som får en att bli riktigt glad:) En kick för självförtroendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0