Kalas i Osby

Nu kommer snart min kära familj och hämtar mig. Vi ska fara till Osby, på kalas. Min farmor fyllde nämligen 70 år igår:) Grattis och hurra!!!

Det är jag som ska köra, och pga detta väljer pappa och Maria att ta tåget... Haha!! När, skojade bara! Det beror på att vår bil bara har fem platser, medan vi ju är sex stycken i familjen. Kass planering kan tyckas, men det är extremt sällan hela familjen ger sig ut och far på samma gång.. På hemvägen kommer det falla på min lott att ta tufftufftåget..

Det är så fint och varmt idag, trevlig dag för kalas. Kanske inte lika trevligt med en 12 mil lång bilfärd, men vad gör man inte. Har för första gången i år vågat mig på att ta shorts. Min vita, och inte helt nyrakade ben lyser vackert i solskenet;) Men någon gång måste ju vara den första att flasha dem, och varför inte just idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0