Jobba!

Och helt plötsligt fövandlades sommalov till sommarjobb. Inte mig emot iofs. Alla finingar som jag vill umgås med har skola eller jobbar ju i vilket fall som helst. Ska jobba imorgon, på torsdag och på fredag. Det är bestämt. De behövde folk även på onsdag, men jag kan inte komma in förrän klockan tre då jag har körlektion vid halv två. Det är den sista lektionen med Ricky innan uppkörningen, så den vill jag verkligen inte missa. Det börjar ju dra ihop sig nu!!! Menmen, hoppas iaf att de vill att jag ska jobba från klockan tre.

Torsdag kommer bli en tuff dag för en som inte är van att behöva anstränga sig för många timmar i sträck...;) Först är det kassautbildning från 8-13 på Hansa...och sen ska jag jobba från 14-19.. Puh! Men samtidigt, oh vad kul:D!!!

Den här finns på mitt jobb:) Kommer från Trendavdelningen och kostar 298 kr. Mycket fin tycker jag, fast materialet är lite konstigt. Har iofs inte testat den, men den känns lite tung...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0