Jag gömmer mig...

..från mig själv idag. Har inte varit helt bekväm:( Har inte fått så mycket gjort, mest gått runt och tänkt en massa. Imorgon ska det bli annat, är min tanke... Då ska jag satsa stenhårt på pluggandet! Den här tentan känns som den helt klart svåraste av dem alla, är mycket osäker på hur det kommer gå. Men även om den nu skulle gå rejält åt pipsvängen så känns det betydligt bättre om man iaf har försökt, och pluggat. Så det är planen för imorgon.

När man känner sig som jag gjort idag så gäller det iaf att ha sköna kläder, som man trivs i. Enkelt och bekvämt helt enkelt..

Top: H&M
Jeans: Replay
Rosetthårspänne: Glitter
Ballerinaskor: Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0