Igår var jag duktig...

...och det måste jag se till att vara idag med! Imorgon är det the big tenta! Usch, jag vill inte:( Men samtidigt vill jag bara få det gjort. Så jag kan börja fokusera på min feteläxa som jag har tills på måndag. Och den muntliga tentan jag har på onsdag. Jeez, det är mycket nu...

Idag är det alltså plugg som gäller. Tänker dra till Stadsbiblioteket i eftermiddag, satt där igår och fick en aha-upplevelse av hur bra det placet är när man behöver studera. Satt i deras fik typ varje dag inför senaste tentan..och det gick ju bra. Vinnande koncept, hoppas kan man ju alltid...;)

Efter allt pluggande fick jag även träffa min kärlek igår:) Han hade med sig thaimat och bubbelvatten..mums, det var supergott. Sen var vi ute och promenerade!! Jag vet, det är knappt man tror det är sant. Men det är ett faktum, jag lovar;) Gick förbi Parentesen, där Jakob bodde innan. De har sin årliga brännbollsturnering just nu. Vi tittade lite, pratade med babes kompisar och åt mjukglass. Mycket trevligt. Promenerade vidare till Botaniska trädgården och gick även förbi Stadsparken på vägen hem.

Jakob gnällde typ hela vägen, så jag blev sur.... Men annars var det trevligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0