I böljan blå..

Solen steker här i mitt kära Lund, och jag har precis kommit på att det nog är dags att införskaffa sig en ny bikini. Har kört på mammas gamla svarta (som jag snott) I flera år nu. Den är en klassisk svart halterneck som fortfarande funkar...dock börjar den nog bli litta sliten. Köpte en turkos med bandeau-överdel inför min och Biffens resa till Turkiet förra året, men den är helt blek. Blev ju en del solande och badande:)

Alltså, vad ska det bli för en i år då...? Jag är inte en sådan tjej som har massor med bikinis. Jag skaffar en, och sen använder jag den hela sommaren. Året efter har jag tröttnat, slänger den gamla och köper en ny.

Den här bikinin var jag sugen på redan förra året, men det blev inte av att jag köpte den. Caroline hade en sådan i vit bandeau och var så fin i den, blev rent avundsjuk när vi hängde på Tylösand i somras. Om jag ska ha en blir det nog dock en svart. När jag köper bikini brukar det bli så att jag vartannat år köper en svart, och vartannat en mönstrad. Den här har ju båda delar. Super!! Svart och guld, me like!
image297  image298  image299
Nu är bara frågan vilken modell på överdelen man ska välja. Svåra val man ställs inför här i livet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0