Hallå världen...

Jag känner mig så off idag, liksom lite avstängd från världen. Men nu slutar Jakob jobba, så jag hoppas han ser min bön eller iaf mobilen....så jag får tillbaka den!!

Har varit i skolan och haft två föreläsningar.. När jag satt på den andra fick jag en vision:) Om att jag snart kommer kunna sitta i stadsparken eller på min bakgård eller på ett kafé...i sommarvädret med solisar på näsan och läsa, läsa, läsa! Det ska bli så underbart skönt:) Har inte läst en skönlitterär bok under hela våren:( Och jag saknar det så!!
Men nu ser jag ljuset:D

Update gällande min mun... Det gör fortfarande svinont. Plus att jag börjar få en svag aning om att the böld is back. Det känns iaf litta svullet:( Suck, det här är så jobbigt! Jag kan typ inte äta.. Nyss avstod jag från att göra kaffe, jag pallade inte!! Förstår ni mitt trauma nu då?!

Det här funkar snart inte längre....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0