Grill...

Efter Stadsparken drog vi hem till mig. Jag tog en dusch och Ylva däckade i min säng;) Sedan hämtade vi upp lilleBiff och drog hem till Jakob, där det var grillfest på gården. Vi kom väl dit vid fem...då hade Jakob och Hampus suttit ensamma där ute i typ en timme. Tappra killar;) Men efter vi kommit ramlade det in en hel del folk. Vår engångsgrill dog, men som tur var fanns det en annan, mer pålitlig grill att tillgå:)
 

image276Älsklingimage234

     

Trevligt med grill, trist bara att det var så sjukt kallt. Hampus händer var grå... Vi bestämde oss för att dra oss inåt i värmen. Stack upp till Jakobs lägenhet där vi tittade på fotboll, drack kaffe och åt popcorn. När Lisa varit nära att däcka i fåtöljen sådär fyra gånger så bestämde vi oss för att det nog var dags att gå hem.

Kommentarer
Postat av: Klara

ha en bra dag! :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :D

2008-05-02 @ 11:31:48
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag kräver en dementi! jag var inte nära på att däcka utan somna, det är stooor skillnad! =)

2008-05-02 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0