Fotboll hela dagen!

Idag ska jag titta på fotboll. Två matcher! Jeez, hur ska det gå...;)
image303
Nä, det blir säkert trevligt. Först ska jag sätta mig på pågatåget och åka till Stångby, där Jakob och hans lag spelar match. Måste ju få se dessa flickor som tar upp så mycket av min älsklings tid;) Haha, mina största konkurrenter! Resan till Stångby ska enligt tidtabellen ta tre minuter..haha!! Visste inte att det gick att åka så kort med tåg.. Sedan ska jag helt själv promenera till planen...hm, hoppas jag hittar. Fast Stångby kan väl knappast vara så stort...(?)

Senare på kvällen är det de stora grabbarna som spelar - Malmö FF. Denna match ska dock avnjutas från TV-soffan. Ojoj, jag tar verkligen del av min pojkväns intressen. Suck...vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0