En slagen kvinna..

Tack Gud för att du uppfann kaffet!! I annat fall hade jag nog inte varit vaken vid det här laget. Nu, efter en sisådär fyra koppar så känner jag mig hyffsat pigg. Och snart ska man sova, attans!! Taskig tajming;)

Dagen har bestått av ett pass GympaStång på Gerda och första arbetsdagen på H&M! Spännande värre! Jobbade inne i Malmö idag... Jeez, vad mycket info jag fått! Är helt slut i hjärnan...och till följd av detta glömde jag stämpla ut när jag skulle gå hem.. Oops! Får fixa det imorgon, ska nämligen jobba då med:) Och torsdag och fredag. Skojigt:D

Stod i proven idag, delade ut nummerbrickor till kunder och hängde ut kläder i butiken. Shit, alltså! Man känner sig helt lost och dum i huvudet...hittar ju ingenstans. Menmen, det ger sig nog. Har fått lite tips på hur man ska tänka iaf..

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Tommy Körberg:) Han sjunger fint. Väntar på Jakob, hoppas han kommer snart innan jag däckar. Är nog lite trött ändå... Imorgon är det tenta - den talade italienskan. Jag är lite nervös:(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0