Buongiorno Giovedi!!

Igår hade jag muntlig tenta i den talade italienskan. Tyckte det gick ganska bra, vid något tillfälle blev jag nästan själv förvånad över att mitt tal rullade på så lätt. Läraren var tydligen också nöjd för jag fick en 5! Glad! Nu är det bara en tenta och en oförberedd skrivuppgift kvar, sedan är det sommarlov:) Hurray!!

Eller lov och lov, mit mål är ju att jobba så mycket jag bara får. Har smygstartat denna vecka inne i Malmö ju. Jag trivs skitbra, alla är supersnälla och hjälper mig hur mycket som helst. Gillar mitt jobb, det är rofyllt att gå omkring och flytta runt, hänga rätt och rätta till kläder. Och varje gång jag lyckas hjälpa en kund blir jag sjukt glad. Värsta kicken!! Skönt att det ibland är så lätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0